Contact
Contact informatie
De Italiaan Almelo
Grotestraat 96
7607 CV, Almelo
0546-786 615
Contact@pizzadeitaliaan.nl
VEEL GESTELDE VRAGEN
Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen bestelling! Wat zal ik nu doen?
Neem gelijk contact met ons op via de e-mail (contact@pizzadeitaliaan.nl) of telefoonnummer (0546-786615). Onze collega’s zullen hun best doen om je tevreden te houden
Waarom kan ik beter via jullie website/app/telefoonnummer bestellen in plaats van via thuisbezorgd.nl?
Via onze website/app geniet je van veel voordelen die je via thuisbezorgd.nl niet zou kunnen claimen. Via thuisbezorgd.nl hebben geen acties lopen en zullen we dat ook nooit doen. Wij proberen namelijk ons best te doen om onafhankelijk te worden van thuisbezorgd.nl en als tool hiervoor maken we gebruik van acties die we alleen op onze website/app laten gelden.
Bezorgen jullie in Wierden en/of Vriezenveen?
Nee, helaas is dat niet mogelijk! Wij doen ons best om top kwaliteit Italiaanse pizza’s/pasta’s bij jou te bezorgen. Hierdoor kunnen we niet op grote afstanden bezorgen!
Bekijk onze bezorggebieden! Je kan ook altijd ervoor kiezen om je bestelling af te halen!
Kunnen we bij jullie een tafel reserveren?
Dat kan zeker! Wij willen je toch op de hoogte houden dat we een kleine lokactie hebben. Onze concept is namelijk vooral gefocust op het bezorgen van maaltijden en op het afhalen.
Waarom heb ik geen gratis drankjes ontvangen bij mijn bestelling?
Dit kan verschillende redenen hebben. Wanneer je je eten via thuisbezorgd.nl bestelt, krijg je inderdaad geen gratis drankje bij. Deze actie is namelijk bedoeld om onze website en app te stimuleren.
Heb je toch via onze website of app besteld en geen gratis drankje ontvangen? neem gelijk contact met ons op (0546-786615), het kan zijn dat onze collega dat per ongeluk is vergeten!
Waar blijft mijn bestelling?
Op het moment dat je je bestelling bij De Italiaan plaatst, krijg je een e-mail van ons met daarin een tijdsindicatie (bijvoorbeeld 45 minuten). Dit wil zeggen dat je bestelling binnen 45 minuten geleverd zal worden. In het geval dat er een vertraging optreedt, dan neemt een collega van ons contact met je op om je op de hoogte te houden.
Op feestdagen; in het weekend en bij belangrijke events (zoals WK 2022), kan de bezorgtijd is langer zijn dan we wensen. Alvast ons excuses hiervoor!
Ik ben allergisch voor een bepaalde ingrediënt (bijvoorbeeld paprika) en dat zat toch in mijn eten. Wat kan ik nu doen?
Wij gaan tijdens de bereiding van onze gerechten zeer zorgvuldig om met uw voedselallergie of voedselintolerantie. Kruisbesmetting van allergenen is in onze keuken nooit volledig uit te sluiten. Wij verzoeken u bij het plaatsen van uw bestelling duidelijk uw allergieën of intoleranties kenbaar te maken!
In zo’n geval vragen we jou vriendelijk om gelijk contact met ons op te nemen (0546-786615). Het is wel de bedoeling dat je bij allergie voor een bepaalde product dat te vermelden als een opmerking. Is het alsnog misgegaan en hebt je gerecht al gegeten? Onze collega verbindt je dan heel snel met ons bedrijfsarts. De bedrijfsarts zal het vervolg met jou bespreken.
Hebben jullie gluten- en/of lactosevrije pizza's/pasta's?
Nee, helaas kunnen we dat niet aanbieden. Dit heeft vooral te maken met de geringe vraag hiernaar. Wij hebben dat in het verleden geprobeerd om aan te bieden en was het toch geen succes.
Kan ik aan de deur pinnen?
Helaas is dat niet mogelijk! wij bieden je wel de mogelijkheid om te betalen via onze website en app. Dit is zeer gemakkelijk en veilig.
Kan ik vooruitbestellen bij De Italiaan?
Dat kan zeker! Via onze website en app gaat het als volgt: nadat je hebt gekozen om je bestelling te laten bezorgen of juist af te halen, kun je bovenaan onze bestelpagina kiezen voor vooruitbestellen.
Je kan dat ook telefonisch doen (tijdens onze openingstijden). Het voordeel daarvan is dat onze collega’s jou beter kunnen helpen bij keuze maken, je wensen in kaart brengen en het sturen van de factuur (vooral voor bedrijven).